La Aldea Del Sur <$BlogRSDUrl$>

segunda-feira, abril 25, 2005

Sé que ahora mismo tendría que estar estudiando, pero cuando llevas un semana seguida intentando estudiarte un tema de farmacología (en concreto los del Sistema Nervioso) y te atascas como si fueras un becerro entrando en un 600, decides que quemarás tus apuntes en cuanto tengas un poquito de tiempo.

Bueno, estudiantilmente hablando, si no os importa voy a ponerme un poco "pánfila", así que os aviso para que decidáis si queréis o no seguir leyendo.


No sé que ha passat en un parell de dies que les coses al meu voltant s'han capgirat. Es tomben y se'n van rodolant cap avall, descontrolades, lluny de les meves mans.

M'he donat compte dic massa poc les coses bones que sento, i massa vegades dic tonteries. Mai he fet servir internet per dir coses als altres, més que res xq dubto que algú entri a aquesta pàgina apart de la Rakel, la (Ave) Maka i el Jordi (pobrets...), però ara, encara que potser ni ho llegeixin els interessats, vull que sapigueu que os trobo a faltar, i que encara que sembli que sóc lluny, no passa un dia sense que pensi en vosaltres. Sabeu que sóc aquí pel que sigui.


Y ahora aparte: El 12 de Julio... London Calling!!!!!!!!!!!!!!! Si amigos, familiares, y desconocidos aburridos: Me voy para Londres! 12 llegada, 13 trabajo! Y bienaventurado y bienvenido el que quiera venir a saludar (y a traerme un tupper con comida de mi mama), por que lo recibiremos con los brazos abiertos!!!!!! -Bueno, i a tu amb mimitos... jejeje-.


Veis? A los que habéis llegado hasta aquí, no ha ido para tanto, eh???

Petonets tots.
Me'n vaig a buscar un encenedor...


This page is powered by Blogger. Isn't yours?